PKN
Protestantse Gemeente te Engwierum

Startweekend 16 en 17 september 2017

Het afgelopen weekend hebben we als gemeente de startactiviteiten en de startdienst gevierd als opmaat voor het nieuwe seizoen 2017-2018. Helaas viel de geplande fietstocht op zaterdagmiddag letterlijk in het almaar door vallende hemelwater. Toch hebben we later heel gezellig met elkaar in het Lokaal gegeten, jongeren en ouderen.
Zondagmorgen stond in een mooi gevulde kerkdienst het jaarthema ‘OPEN HUIS’ centraal. De kerk als huis van God, dat een open huis mag zijn voor iedereen, die daar binnenkomt. Maar ook de gemeente zelf, die symbolisch als een huis mag gezien worden, waarvan Christus de Hoeksteen is en wij allen levende stenen kunnen zijn. Wij willen als gemeente in Engwierum een open huis zijn voor heel de dorpsgemeenschap; waar mensen oog en oor hebben voor elkaar, waar mensen naar elkaar omzien en op elkaar betrokken willen zijn.

Kerkdienst

Om de 2 weken, is er om 9.30 uur Kerkdienst in de PKN kerk.

BELEIDSPLAN
Beleidsplan van de Protestantse Kerk in Ingwierrum:

Beleidsplan 2019-2023